وارد شوید ثبت نام کنید
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۰۷

بررسی نبشی آریان فولاد و ناب تبریز : ویژگی ها و مزایای هر کدام ✔️- دیجی آهن

 

بررسی نبشی آریان فولاد و ناب تبریز

در بررسی نبشی آریان فولاد و ناب تبریز باید گفت که نبشی جزء مقاطع فولادی کاربردی هستند که به‌ وفور در صنایع ساخت ‌و ساز مورد استفاده قرار می‌ گیرند. شایان ذکر است که این محصولات از نظر ظاهر در دو ضلع عمود بر یک دیگر موجود بوده و در نقشه نیز با حرف L مشاهده می ‌شوند. نبشی ها نظیرنقطه اتصال عناصر مختلف عمل کرده و در اتصال پل‌ ها و ستون‌ ها به یکدیگر استفاده می شوند. این مقاطع فولادی مدل ‌های مختلفی دارند و هر کدام از آن‌ها نیز از ویژگی خاصی برخوردار هستند. در میان برند های تولید کننده مطرح، آریان فولاد و ناب تبریز دو کارخانه بود که به شکل تخصصی نبشی را به تولید می ‌رسانند و سالیان زیادی است که در این زمینه فعالیت می‌ کنند. در ادامه قصد داریم تا به بررسی نبشی آریان فولاد و ناب تبریز بپردازیم.

اگر شما نیز می‌ خواهید مجمع مقاطع فولادی خود را از این برندها تهیه کنید پیشنهاد می‌شود که حتماً در این مطلب از سایت دیجی آهن با ما همراه باشید.

 

 نبشی فولاد تبریز

به ‌منظور بررسی نبشی آریان فولاد و ناب تبریز  بهتر است که  در مورد هر یک از تولید کنندگان به ‌صورت مجزا توضیحاتی را بیان کنیم. شرکت فولاد تبریز از سال ۱۳۸۲ با هدف توسعه تولیدات صنعتی خود و سرمایه‌ گذاری اشتراکی کشور ایران و ترکیه در تبریز، به تأسیس رسیده است. این مجتمع پس ‌از تأسیس با تجهیز خطوط تولید شروع به فعالیت کرده و تولیدات خود را به شکل آزمایشی آغاز کرد. از دستاورد های مجتمع تبریز می ‌توان به کیفیت بالا در تولید اشاره کرد. مهم ‌ترین محصولات شرکت فولاد تبریز نبشی است. این محصول در صنایع صنعتی و ساختمانی استفاده می ‌شود. قیمت نبشی ناب تبریز نسبت ‌به کیفیت سطح کیفی بالایی که دارد، بسیار مناسب و مقرون به ‌صرفه است.

در حال‌ حاضر تمامی فروشگاه ‌های آهن ‌آلات، محصولات شرکت فولاد تبریز را به فروش می‌ رسانند. چرا که اکثر خریداران خریداران ترجیح می‌ دهند برای خرید محصول همانند نبشی این کارخانه را مورد اتخاب قرار دهند. قیمت نبشی فولاد ناب تبریز می ‌تواند به عوامل مختلفی وابسته باشد که ازجمله آن ‌ها می‌توان به سایز و ابعاد اشاره کرد. این شرکت به دلیل قرار گرفتن در منطقه شمال غربی کشور جایگاه ویژه ‌ای داشته و بنابراین بررسی قیمت نبشی ناب تبریز نیز برای خریداران اهمیت بسزایی دارد. نبشی  تولیدی توسط این شرکت به شکل بال مساوی شیب‌دار بوده و از اندازه‌ی ۲۵ تا حداکثر ۱۰۰ میلی‌ متر تولید و وارد بازار می ‌شوند.

 

 شرکت آریان فولاد

آریان فولاد از تولیدکنندگان مقاطع فولادی در کشور و حتی خاورمیانه است. این برند بیش ‌از ۳۰ سال است که در زمینه تولید انواع میلگرد، تیرآهن، ناودانی و نبشی به فعالیت می‌پردازد. از اهداف این کارخانه می‌توان به عرضه محصولات با استاندارد های لازم و کیفیت بالا اشاره کرد. قیمت نبشی آریان فولاد نیز همواره در در تمامی سایت‌ها قابل‌ مشاهده می‌باشد.

آریان فولاد یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی بود که اکثر خریداران ترجیح می‌دهند تا برای خرید نبشی آریان فولاد را انتخاب کنند.  نکته قابل ‌توجه در مورد کارخانه آریان فولاد این  بود که از نظر موقعیت در جاده ترانزیت، جاده بویین ‌زهرا، اشتهارد و نزدیک به تهران واقع شده ‌است. از نظر ابعاد نبشی نیز ابعاد محصولات این کارخانه از ۱۳۰*۱۳۰ با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متر بوده که از  تولیدات این کارخانه می‌باشد. از لحاظ کیفیت و میزان تولید و تولید نیز این کارخانه تا حد بسیار زیادی نیازی نیاز بازار داخلی را رفع می‌کند. همچنین ساختار و تجهیزات کارخانه آریان فولاد به شکلی بود که از تمام استانداردهای لازم برخوردار است. به دلیل این ‌که تجهیزات و تولیدات نبشی آریان فولاد کاملاً مدرن و جدید است، در نهایت کیفیت نبشی نیز بسیار بالا خواهد بود.

 

 عوامل تأثیرگذار بر قیمت نبشی

پس ‌از بررسی نبشی آریان فولاد و ناب تبریز  قطعاً اطلاع از قیمت این محصولات نیز یکی از فاکتورهای مهم است. به دلیل این‌ که در ساخت‌وساز نبشی  با کیفیت بالا نیاز است بایستی به شکل روزانه جهت استعلام قیمت این محصول اقدام کنید. سایت دیجی آهن می‌تواند به شما کمک کند تا به شکل روزانه و کاملاً دقیق قیمت انواع مقاطع فولادی همانند قیمت میلگرد، تیرآهن و…. را بررسی کرده و در زمان مناسبی برای خرید این محصولات اقدام کنید.

منبع : گردآوری و انتشار : دیجی آهن