وارد شوید ثبت نام کنید
پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۴۲

دیجی آهن به روز ترین سایت آهن آلات

دیجی آهن به روز ترین سایت آهن آلات کشور

دیجی آهن یک مرکز خرید و فروش مجازی آهن آلات بوده که با دارا بودن سایتی به روز و قدرتمند قصد دارد فرایند خرید آهن را در سریعترین زمان و بهینه ترین حالت انجام می دهد.

برنامه آینده شرکت با افزایش نیروهای مجرب و تکمیل ظرفیت کلیه محصولات مقاطع فولادی و وابسته در جهت تسهیل فروش محصولات با کمترین نرخ و تحویل در سریع ترین زمان ممکن می باشد. همچنین دیدگاه بلند مدت ما در مدیریت ارتباط با مشتری و ارائه هرچه بهتر خدمات می باشد.

 

چرا دیجی‌آهن؟

مشتریان دیجی آهن، دغدغه تامین کالا از تامین کنندگان و فروشندگان را ندارند. دیجی آهن تلاش می کند تمامی نیاز های مشتریان خود را رفع کرده و در صدد رضایت آنان قدم بردارد همچنین مشتریان دیجی آهن حق انتخاب طیف گسترده ای از کالا هارا دارند. مشتریان و کاربران دیجی آهن با مراجعه به سایت دیجی آهن، هر لحظه می توانند آخرین قیمت کالا های فولادی را ملاحظه کرده و با تماس با مشاوران مجموعه، اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کرده و در صدد خریدی آسان و مطمئن قدم بردارند.

 

نحوه خرید در دیجی آهن

پس از ثبت سفارش و مشاهده پیش فاکتور صادر شده، کارشناسان فروش دیجی آهن طی تماس تلفنی در مورد زمان دقیق مشخص شدن وزن بار و نحوه ی ارسال بار و تسویه حساب فاکتور، را به اطلاع شما می رسانند. پس از هماهنگی موارد ذکر شده، مبلغ پیش فاکتور، در پنل شما قابل پرداخت خواهد بود. پس از پرداخت و هماهنگی های تحویل بار، زمان تخلیه بار خریداری شده توسط کارشناسان دیجی آهن به اطلاع مشتریان می رسد.

 

سخن آخر…

دیجی آهن کلیه مجوزات لازم برای خرید آنلاین را دارا می باشد. پس آسوده خاطر خرید کنید. فعالیت این مجموعه زیر نظر سازمان امور مالیاتی جمهوری اسلامی ایران و ارائه فاکتور رسمی به خریدار محترم است.

 

*پیشنهاد خریدی آسان و به صرفه از دیجی آهن
منبع : دیجی آهن گردآوری و انتشار : دیجی آهن