وارد شوید ثبت نام کنید
جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۰۱

تحلیل قیمت تیرآهن ۱۴ یزد انبار تهران✔️-دیجی آهن

 

وقتی در مورد تیرآهن صحبت می کنیم، اغلب مردم ذهنشان به سمت و سوی تیرآهن های تولیدی کارخانجات ذوب آهن اصفهان معطوف میشود. اما امروز در مورد تیرآهن ۱۴ یزد بنگاه تهران بحث خواهیم کرد. که معمولا فعالان این عرصه به نام تیرآهن های متفرقه می شناسند. در طول یکسال گذشته شرکت دیجی آهن بیشترین مانور خود را در همین تیرآهن های متفرقه انجام داده و فروش زیادی به ثمر رسانده است. در یکسال اخیر حدود ۹۰۰٫۰۰۰ تومان افزایش قیمت و ۵۱% رشد به همراه داشته است، صد البته عوامل فراوانی در افزایش قیمت این محصول نقش داشته که در ادامه به تحلیل قیمت تیرآهن ۱۴ یزد و بررسی نمودار خواهیم پرداخت.

 

رکود بازار خرید و فروش

در یکسال گذشته در تمامی مقاطع فولادی مشکلاتی پیش روی تولیدکنندگان – کارخانجات – فعالان – فروشندگان و ایضا” مصرف کنندگان بوده است و باعث شده بازار آهن آلات در کشور ایران همیشه در نوسان به سر ببرد که اکثر این دلایل عدم مدیریت می باشد. تا گریبان تمام صنایع از جمله صنعت فولادی کشور را بگیرد؛ و همانطور که می دانید رکود در اکثر مقاطع رویت شده است. که در طول حدود ۲ دهه هیچ تدبیری از سوی دولتمردان شکل نگرفته که بماند؛ با تصمیمات غلط و کورکورانه روزنه های امید به بازار پویا را هم به زیر صفر رسانده اند .

 

دیدگاه کارشناسان دیجی آهن

به روایت کارشناسان واحد بازرگانی دیجی آهن نوسانات دلار و ارز در این چند ساله که مانند پله برقی به سیر صعودی خود ادامه داده است و باعث خیلی از عوامل مخرب بوده ؛ که اهرم بسیار قویست و اصلا مهار شدنی هم نیست و بیشترین آسیب را به پیکره اکثریت صنوف زده و کسب و کار را بطور کلی در ایران به نابودی محض رسانده است.

قیمت دلار

برای بحث کردن در مورد نوسانات دلار و ارز دیگر کسی حوصله شنیدن سخنان تکراری را ندارد . درست در سال ۱۴۰۱ در همین روز قیمت دلار ۲۸٫۵۸۰ تومان داد و ستد می شد، اما در قرینه یکساله دلار به مبلغ ۴۹٫۴۵۰ رسیده است که حدود ۲۰٫۹۲۰ تومان رشد بدون توجیه منطقی داشته است و هیچکدام از مسئولین پاسخگو نیستند و یکسره فرار رو به جلو می کنند.

در ادامه

در ۲۰ سال گذشته فقط صحبت از ثبات در کشور وعده هایی داده شده ولی فقط در حد بلوف بوده و هیچ تاثیری که نداشته هیچ؛ دقیقا وضع بدتر هم شده و عوامل بی شماری هم از جمله :

  • سیاست های داخلی و خارجی
  • مذاکرات برجام که کاملا بیهوده دنبال شده
  • نوسانات دلار و ارز
  • وضع اقتصادی بازار های جهانی و ….

دست به دست هم داد تا بازارهای تمامی اصناف در ایران به رکود واقعی کشیده شود و دریغ از یک نفر از مسئولین و وزراء که بتواند پاسخگوی این همه مشکلاتی باشند که خودشان بخاطر بی سوادی و عدم مدیریت بوجود آورده اند. در جدول زیر به تحلیل قیمت تیرآهن ۱۴ یزد، در یک سال گذشته پرداختیم.

 

اتمام

برای دریافت اطلاعات از کلیه مقاطع فولادی از سایت دیجی آهن دیدن فرمایید یا با شماره تلفن ویژه ۱۸۴۹ با کارشناسان دیجی آهن تماس بگیرید.

 

منبع : گردآوری و انتشار : دیجی آهن