وارد شوید ثبت نام کنید
جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۳۴

گزارش روزانه بازار آهن | ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ✅ – دیجی آهن

 

 گزارش روزانه دیجی آهن

طبق گزارش روزانه دیجی آهن، با اعلام علنی افزایش کرایه حمل و نقل بار و همچنین در فصل تابستان و محدود شدن مصرف برق که از اواسط خرداد ماه اعمال می شود، و سیر صعودی دلار هم باید به این مشکلات اضافه و شاهد افزایشی شدن مقاطع فولادی باشیم و مانند سنوات گذشته بازار در ابهام بماند و هیچ فعل و انفعالی صورت نگیرد. که باید تا انتهای ماه جاری شاهد این بوروکراسی باشیم .

 

نوسانات قیمت دلار

گزارش روزانه: روز دوشنبه اول خرداد ۱۴۰۲ نرخ دلار پس از استپ کردن در کانال ۵۲۰۰۰ تومان و نوسانات جزئی که رخ داد تجربه کرد اما در ساعت پایانی روز دوشنبه در بازار آزاد حدود ۵۲۳۰۰ تومان داد و ستد شد. در واقع با نشر خبر احتمالی اعمال بسته تحریمی تازه اتحادیه اروپا که علیه ایران صادر شده یا خواهد شد در روند جهشی قیمت دلار قطعا تاثیرات مخربی را به همراه دارد و بدون شک دلار از کانال ۵۲۰۰۰ تومان عبور خواهد کرد و محصولات فولادی رشد قیمت را بعد از چند روز آرامش خواهند دید.

 

گزارش دیجی آهن

به گزارش کارشناسان دیجی آهن روز دوشنبه ۰۱/۰۳/۱۴۰۲ بازار آهن و مقاطع فولادی بعد از آرامش تقریبی در برخی از بازارهای فروش روند افزایشی در پیش گرفتن ولی نرخ بروز آهن آلات در بخشی از کارخانجات تغییری نداشت و بعضی از تولیدکنندگان با کاهش کمی اعلام قیمت کردند.

در روزهای آتی با اخبارهایی که به مردم رسید از قبیل: سهمیه بندی برق، افزایش قیمت حمل بار و روند رو به رشد تقریبی دلار و اتفاقات جدیدی که شورای امنیت اعلام کرده، ظاهرا اتحادیه اروپا قطعنامه ای علیه ایران به تصویب رسانده و تحریم های تازه ای در راه است که همین امر باعث ملتهب شدن بازار فولادی شده است و تمامی اقتصاد بیمار ایران را تحت الشعاع قرار داده است.

 

سخن پایانی

دیجی آهن با کادر مجرب خود توانسته استعلام بروز و دقیق : تیراهن ، میلگرد ، نبشی ، ناودانی و انواع پروفیل رادر اختیار مشتریان محترم خود قرار بدهد  و پرسنل دیجی اهن برای اطلاع رسانی دقیق و جامع تمامی تلاش خود را بکار گرفته اند تا بتواند خدمت رسانی قابل قبولی را به شما عزیزان ارائه دهند. و شما می توانید برای ارتباط با واحد بازرگانی دیجی اهن با شماره چهار رقمی ۱۸۴۹ برای عزیزان تهرانی و شماره تلفن ۰۲۱۸۶۰۲۰۰۹۴ برای عزیزان شهرستانی که در نظر گرفته شده است در تماس باشید.

منبع : دیجی آهن گردآوری و انتشار : دیجی آهن