وارد شوید ثبت نام کنید
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۵۴

گزارش روزانه بازار آهن | ۱۴۰۲/۰۳/۰۶ ✅ – دیجی آهن

 

تداوم توقف داد و ستد دربازار آهن

به گزارش روزانه دیجی آهن، ساعت های ابتدایی اولین روز هفته در سکوت و آرامش گذشت؛ ولی نوسانات قیمت محصولات فولادی اغلب ثابت است. اجرای محدودیت مصرف برق که از هفته آینده قطعا اجرایی می‌شود و همچنین به در پی خبرهای سیاسی این چند روزه که در هفته جاری تبعاتی به دنبال خواهد داشت، احتمالا در بازار آهن هویدا می شود ؛ و بازار را دستخوش تحولات جدید قیمتی خواهد کرد.

 

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ششم خرداد ۱۴۰۲ قرار است ۲ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۳۱ تن محصول شامل محصولات نورد فولادی، سنگ آهن و آهن اسفنجی در تالار صنعتی و حراج باز عرضه شود. و البته تیر اهن بورسی ۶/۸ درصدی کاهش را همراه داشته ولی قیمت میلگرد در بورس ثابت ماند.

 

محصولات عرضه شده بورسی در ۶ خرداد۱۴۰۲

محصولات فولادی امروز شامل تیرآهن، سبد میلگرد ساده صنعتی، میلگرد کلاف و آلیاژی، شمش بلوم، ناودانی، ورق سرد B و ورق گالوانیزه G است. همچنین طبق روال هر شنبه تالار صنعتی بورس کالا میزبان ۱۵۹ تن آهن اسفنجی به نرخ پایه ۱۲ هزار و ۶۱۵ تومان است که نسبت به هفته قبل ۱/۸ درصد کاهش در عرضه و ۱/۳ درصد افزایش قیمت داشته است .

 

قیمت دلار

قیمت دلار هم همراه با نوسانات محدود و جزئی همچنان در کانال ۵۱۰۰۰ تومانی کنترل شده بود و هر دلار بازار آزاد در پایان هفته گذشته ۵۱٫۷۰۰ قیمت گذاری و معامله شد.

هفته جاری با اتفاقات و اخبار سیاسی متعددی مواجه خواهیم بود که احتمالا کلیه بازارها را به صورت روانی و حقیقی تحت تأثیر قرار می‌دهد. از جمله این رویدادها سفر پادشاه عمان به ایران است. خبر دیگر نیز اعلام آمادگی پوتین برای گفت‌وگو با کی‌یف است که احتمالا تبعاتی در پی خواهد داشت و باز هم مانند همیشه باید منتظر ماند و فرصت ها را از دست داد.

 

کارشناسان دیجی اهن همواره در خدمت مشتریان گرامی هستند  وهمچنین می توانید ،  برای قیمت های بروز و استعلام از کلیه محصولات دیجی آهن می توانید با شماره تلفن چهار رقمی ۱۸۴۹ برای مشتریان تهرانی و شماره تلفن ۰۲۱۸۶۰۲۰۰۹۴ برای عزیزان شهرستانی با واحد بازرگانی در ارتباط باشید .

 

منبع : دیجی آهن گردآوری و انتشار : دیجی آهن