وارد شوید ثبت نام کنید
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۲۳

تحلیل روز بازار آهن | ۱۴۰۲/۰۴/۱۰ – دیجی آهن

 

بی جان بودن بازار آهن در گرما

طبق تحلیل روز بازار آهن، بازار آهن آلات در گرمای تابستان که باید داغ باشد؛ صنعت ساخت و ساز پیشرو در این فصل نیست و همه جا صحبت از بی رونقی و رکود در میان است و همگان در بازار داد و ستد بی جان و کم رنگ در حرکت هستند.

 

قیمت دلار در آغاز هفته

طبق تحلیل روز بازار آهن در دیجی اهن: هفته گذشته در روز چهارشنبه قیمت ها غالبا ثابت و برخی مبادی فروش نیز کاهش جزئی داشت و با رسیدن به عید قربان و تعطیلات پایان هفته روز چهارشنبه نیز بازار نیمه تعطیل بود.نرخ دلار در ساعات پایانی روز چهارشنبه ۴۹٫۲۵۰ تومان بود و در شروع هفته جاری شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ نرخ دلار به ۴۹٫۷۰۰ تومان رسید.

 

آنالیز قیمت مقاطع فولادی در بازار آهن

نرخ میلگرد درهفته قبل در برخی از کارخانه ثابت بود اما برخی از کارخانه ها، قیمت محصولات خود را با کاهش ۱۰۰ الی ۵۰۰ تومانی اعلام کردند و قیمت برخی از میلگرد ها در سایز های مختلف کمی کاهشی بود البته در بعضی از مبادی های فروش و برخی دیگر قیمتها را ثابت نگه داشتند.

 

قیمت تیر آهن ذوب آهن

نرخ تیرآهن در بعضی کارخانه‌ها با ثبات قیمت همراه بود اما کارخانه‌‌‌های ذوب آهن اصفهان و ظفربناب در برخی سایزها کاهش قیمت ۵۰٫۰۰۰ الی۱۰۰٫۰۰۰ تومانی را در برنامه های خود گنجاندند. ولی بهای روزانه نبشی و کل ناودانی ها هم در اکثر محل های داد و ستد ثابت بود.

 

روز شنبه در بورس چه گذشت؟

طبق شنیده های واحد بازرگانی دیجی اهن از بورس کالا، بر اساس خبرهای انتشار یافته از بورس قیمت پایه تیرآهن در روز شنبه ۱۰ تیرحدود ۲۳% رشد داشت و ۱٫۱۳۵٫۲۲۹ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا عرضه میشود. شمش بلوم، میلگرد ساده صنعتی، میلگرد آلیاژی، میلگرد کلاف، تیرآهن، ناودانی، ورق سرد ، ورق سرد لوازم خانگی، ورق گالوانیزه خودرو، گندله سنگ آهن و آهن اسفنجی در تالار صنعتی و کنسانتره سنگ آهن در تالار حراج باز بورس کالا عرضه خواهند شد.

 

شما گرامیان میتوانید جهت ارتباط  با واحد بازرگانی دیجی آهن و استعلام لحظه ای  قیمت کلیه محصولات فولادی و همچنین مشاوره رایگان با شماره های ۱۸۴۹ برای تهران و ۰۲۱۸۶۰۲۰۰۹۴ برای شهرستان با پشتیبانی دیجی اهن در تماس باشید.

منبع : دیجی آهن گردآوری و انتشار : دیجی آهن