وارد شوید ثبت نام کنید
سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۴۱

راهنمای خرید ورق استیل

 

 

خرید ورق استیل

خرید ورق استیل را از کجا انجام دهیم؟ در میان انواع آهن ‌آلات و محصولات فولادی، ورق استیل به دلیل مقاومت بالایی که دارد، در صنعت دارای  کاربرد ویژه ‌ای است. پیش ‌از خرید ورق استیل لازم است که حتماً نسبت ‌به برخی موارد آگاه شوید. به ‌همین خاطر نیز  پیشنهاد می‌شود که تا انتهای این مطلب از سایت دیجی آهن همراه باشید.

 

خرید ورق استیل از مجموعه معتبر

خرید ورق استیل به دلیل این ‌که دارای خواص منحصر به‌ فردی است، می ‌تواند مزیت‌های زیادی را برای صنعتگران به ‌همراه داشته باشد. به جهت این که  بتوانید نهایت استفاده را از این محصول فلزی داشته باشید، نیاز است تا باید و نبایدهایی را در نظر داشته باشید.

امروزه شرکت ‌های مختلفی در حضور او در در زمینه فروش انواع آهن ‌آلات به ‌ویژه این محصول فعالیت می‌کنند. از طرف دیگر نیز برخی از افراد سودجو با عرضه این محصول در کیفیت پایین می‌خواهند که بازار فروش خود را افزایش دهد.

حتماً برای خرید ورق استیل باید به مراکز معتبر مراجعه کنید. تنها در چنین شرایطی قادر خواهید بود تا با اطمینان کامل خرید خود را انجنام دهید. مجموعه دیجی آهن به ‌عنوان یکی از برترین فروشندگان محصولات فولادی می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. جهت کسب  اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.

 

 بررسی کاربرد ورق‌های استیل

پیش ‌از این‌ که راهنمای خرید ورق استیل را به شما ارائه دهیم، بهتر است که به شکل کلی در مورد کاربرد این محصول توضیح دهیم. ورق‌های استیل که در نمونه‌های مختلف به تولید می‌رسد، دارای کاربرد متفاوتی خواهند بود.

در مدت زمان زیادی مهندسین با اضافه کردن آلیاژهای مختلف، انواع این ورق‌ها را به تولید رسانده‌اند. به‌طور مثال ورق‌های استیلی که در تولید ظرف  استفاده می‌شوند، با محصولاتی بعد در یک  پروژه ساخت‌وساز مورد استفاده قرار می‌گیرند، تفاوت جدی خواهند داشت. به‌ همین خاطر در زمان خرید این ‌گونه محصولات، باید از درابتدا نیاز و سپس ویژگی‌های محصول را در نظر بگیرید.

 

خرید ورق استیل

به ‌طور کلی می‌توان گفت که کاربرد ورق استیل متشکل از موارد زیر می‌شود:

  • استفاده در پروژه‌های ساخت ‌و ساز
  • استفاده از در دستگاه‌های مختلف
  • برای ساخت پل‌ها
  • به ‌جهت تقویت ستون‌ها

در صورتی ‌که در مورد خرید این محصول اطلاعات کافی نداشته و دچار سردرگمی هستید، کارشناسان مجموعه دیجی آهن  می‌توانند به شما کمک کنند.

قیمت ورق گالوانیزه امروز چند است؟  برای مشاهده قیمت لحظه ایی کلیک کنید.

 

مواردی که باید برای خرید ورق استیل بدانید!

همان ‌طور که در ابتدای مطلب به این موضوع اشاره کردیم، توجه به یک سری از نکات و همچنین در نظر گرفتن بایدها و نبایدهای به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بر اساس نیاز خود جهت ورق استیل خود را انتخاب کنید. نکات مهم برای خرید ورق عبارتند از:

 نوع ورق استیل

مهم‌ترین فاکتوری که برای خرید ورق استیل وجود دارد، این است که شما در ابتدا با مدل های آشنا شوید. در وهله اول باید بگوییم که لغت استیل به ‌معنای فولاد است. فولاد یکی از مهم‌ترین آن‌ها این آلیاژ ها  بوده که به‌ جهت مقاومت بالا می‌تواند برای ایجاد استحکام در پروژه‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. به ‌همین خاطر نیز انواع مختلفی از استان آن وجود داشته که در صنایع استفاده می‌شود .

ورق استیل نیز می‌تواند از فولاد با  درصد کیفی متفاوتی ساخته شود. از جمله مهم‌ترین نمونه‌های آن‌ها می‌توان به ورق اصلی ،۳۰۴ ورق استیل ،۳۱۶ مدل ۳۲۱، استیل ۴۱۰، ورق ۴۲۰ و ۴۳۰ اشاره کرد. به ‌طورکلی این محصول دارای تنوع زیادی بوده که  هر یک  کاربر منحصربه‌فرد خود را دارند. بنابراین اولین فاکتور برای خرید ورق استیل اطلاع از مدل و کاربرد آن می‌باشد.

 ویژگی‌ها

می‌توان گفت که نمونه‌های مختلف ورق استیل و دارای خاصیت‌های منحصر به ‌فردی هستند. شما باید برای خرید این محصولات حتماً موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • خواص مغناطیسی
  • میزان عنصر کروم
  • وجود خواص ضد زنگ ‌زدگی
  • میزان انعطاف ‌پذیری
  • فرم پذیری
  • مقاومت
  • قابلیت جوشکاری

قیمت

قیمت ورق استیل جزء فاکتورهای مهم برای خریداران است. مسلماً هر چه که کیفیت این محصول بالاتر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. البته که این مورد به فروشندگان  این محصول نیز بستگی خواهد داشت و شما می‌توانید در ابتدا ویژگی‌ها و همچنین سطح کیفی محصول را مورد بررسی قرار داده و سپس با قیمتی که دارد، آن را تطابق دهید. در صورتی ‌که قیمت محصول نسبت ‌به کیفیتش تناسب داشت، درنهایت خرید هوشمندانه‌ای دارید. سایت دیجی آهن همراه شما در به روزترین قیمت های صنایع حوزه آهن

 

منبع : www.metals4uonline.com

منبع : دیجی آهن گردآوری و انتشار : دیجی آهن