وارد شوید ثبت نام کنید
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۵۰

نصب فنس و توری حصاری + ۷ نکته ای که باید هنگام نصب رعایت کنید

نصب فنس و توری حصاری

 

 

نصب فنس و توری حصاری چگونه است؟ همه ما در مکان‌های مختلف به ‌وفور فنس ها را به شکل‌ های گوناگون مشاهده کرده‌ایم. به‌ طور معمول از فنس ها به ‌منظور پوشش دهی یک ملک استفاده می‌شود. به‌ عبارت ‌دیگر استفاده از توری فنس برای تعیین مرز مناسب است. این‌گونه می‌توان از ورود حیوانات و یا غریبه‌ها به یک منطقه خاص جلوگیری کرد.

نصب فنس و  توری حصاری مزایای زیادی را به ‌همراه دارد. در ادامه این مطلب از دیجی آهن با ما همراه باشید، تا به ‌طور کامل در مورد نحوه نصب و مزایای فنس توضیحاتی را به شما ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید : قیمت و خرید تیرآهن از دیجی آهن

 

 نصب نصب فنس و توری حصاری

برای نصب فنس و توری حصاری که از میلگرد ساده گالوانیزه به تولید می‌رسد، باید حتماً نکاتی را رعایت کنید که عبارت‌اند از:

 

 برآورد اندازه دقیق زمین

 

پیش ‌از نصب فنس و توری حصاری لازم است تا زمین مورد نظر خود را به شکل کاملاً دقیق اندازه‌گیری کنید. به ‌منظور انجام این کار بایستی محیط زمین یعنی طول و عرض آن را محاسبه کنید که برای این کار دو روش وجود دارد.

در روش اول اگر زمین چهارضلعی بوده و مستطیل نباشد، باید تمام ضلع ها  را اندازه گرفته و با یکدیگر و جمع کنید. به ‌طور مثال اگر طول زمین ۱۰ متر بود و عرض آن ۵ متر است،  باید ۲ طول را با ۲ عرض جمع کنید.

 اما برای اندازه‌گیری زمین‌های مستطیل شکل بایستی برای به دست آوردن محیط و طول و عرض با یکدیگر جمع کنیم. برای اطلاع از قیمت میلگرد لطفا به سایت دیجی آهن مراجعه فرمایید.

 

 ارتفاع استاندارد برای نصب فنس و توری حصاری

 

در مرحله دوم شما باید علاوه‌بر اندازه‌گیری محیط زمین، ارتفاع فنس را نیز در نظر بگیرید. پیش ‌از مشخص کردن ارتفاع باید هدف خود را از نصب حصار تعیین کنید. اگر برای تعیین مرز،  جلوگیری از دسترسی افراد یا برای جلوگیری از ورود حیوانات احتیاج دارید.

هنگامی ‌که هدف از نصب توری مشخص شود، می‌توان ارتفاع آن را در نظر گرفت. اما باید فراموش نکنید که برای تعیین ارتفاع باید حتماً فونداسیون را به پایه اضافه نمایید. در برخی اوقات ممکن است که به‌ منظور کاهش ارتفاع توری حدود نیم متر روی زمین را بلوک بندی کنند. البته این کار ضروری نبود اما سبب افزایش استحکام پایه می‌شود.

 به‌ طور معمول بلوک ‌بندی در مکان‌هایی که باد زیادی وجود دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این بلوک‌ها از ورود موجودات جونده جلوگیری خواهد کرد.

 

 

نصب فنس و توری حصاری

 خرید فنس و توری حصاری

 

 این‌که چه نوع حصار و توری را برای فنس کشی خریداری می‌کنید، کاملاً به هدف شما وابسته خواهد بود. اگر به ‌دنبال افزایش استحکام هستید، باید پایه‌هایی را انتخاب کنید که قطر زیادی دارند. برای این کار لوله‌های و گالوانیزه انتخاب مناسبی هستند. توری توری حصاری نیز در مدل‌های مختلفی به ساخت می‌رسند و شما باید با توجه به نیاز خود آن‌ها را خریداری کنید.

معمولاً تور های با بافت ظریف برای حصارکشی زمین‌های کشاورزی و جلوگیری از ورود حیوانات کوچک استفاده می‌شوند. اما تور های  که بافت بزرگی دارند برای مکان‌هایی که به امنیت بیشتری نیاز دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.  شما باید برای نصب فنس و توری حصاری حتماً به شرایط آب ‌ وهوایی نیز توجه کرده و محصول مناسبی را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید : مهم ترین علل تاثیر گذار بر روی قیمت نبشی + خرید آن

 

 مشخص کردن محل نصب پایه‌های فنس

 

می‌توان گفت که به مناسب‌ترین فاصله برای پایه‌های فنس حداکثر ۴ متر است. اما می‌خواهید استحکام را از افزایش دهید بهتر است که فاصله ۲ متری را برای هر یک از پایه ها  در نظر داشته باشید. محل نصب را با گچ و خاک رس و یا سنگ مشخص کنید همچنین به‌ منظور افزایش استحکام لوله‌ها است از بادبند های مخصوص استفاده کنید .

 

حفر چاله

 پس‌از تعیین و محل نصب پایه فصل چاله‌هایی را با نیم متر عمق حفر کنید.

 بتن ریزی

 در این مرحله پایه‌ها و به‌همراه بتن در زمین قرار می‌گیرند. این مرحله از مهم‌ترین مرحله به حساب می‌آید.

نصب توری حصاری

در آخرین مرحله برای نصب فنس و توری انحصاری باید بدانید که باید حداقل یک هفته صبر کنید تا بتن کاملاً خشک شود. سپس توری را روی زمین پهن کنید. در صورتی ‌که تور های ۱ تکه چند تکه بودند، حتماً قبل ‌از اتصال آن‌ها را به بخش پایینی متصل کنید. اگر می‌خواهید از سیم‌خاردار استفاده کنید،  حتماً ر روی زمین و سیم‌ها را به روی حصاری متصل کنید.

 

 مزایای نصب فنس و توری حصاری

 استفاده از توری حصاری و فنس مزایایی را به‌ همراه دارد که شامل موارد زیر می شود:

  • ماندگاری بالا
  • کاهش هزینه‌ها
  • افزایش سرعت نصب
  • وجود تنوع در مدل‌های مختلف توری حصاری
  • نگه‌داری آسان
  • فراهم کردن ابزار امنیت کافی

 

منبع : www.fenceshop.eu

منبع : گردآوری و انتشار : دیجی آهن