وارد شوید ثبت نام کنید
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۲۳

گزارش بازار دیجی آهن | ۱۴۰۲/۰۴/۰۳ ✔️ – دیجی آهن

 

گزارش بازار دیجی آهن حاکی از آن است، این روزهای بازار آهن و فولاد کشور جوروانی حاکم از مذاکرات،  پالس های مثبت سیاسی، تداوم روند نزولی و ثبات قیمت آهن در بازار داخلی را رقم زده است؛ ممکن است اگر هیجانات غیر مترقبه ای شکل نگیرد شاید سیر ثابت در بازار آهن به روند خود ادامه دهد و مسکنی را به این صنعت تزریق نماید.

 

طبق گزارش بازار دیجی آهن، اولین روز تابستان درحالی آغاز شد که بازار آهن و فولاد در ثبات کلی به سر ‌می‌برد و قیمت آهن کیلویی در غالب مبادی فروش بدون نوسان بود اگرچه کاهش نسبی قیمت در چند حوزه مشاهده شد. و همچنان شاهد آرامش نسبی در سطوح مختلف هستیم.

 

بازار ارز و دلار

بازار ارز و دلار هم تقریبا در آرامش به سر بردند و نوسان افزایشی جزئی داشت و روز پنجشنبه قیمت دلار مجددا وارد کانال ۴۹٫۰۰۰ تومانی شد به طوری که هر دلار بازار آزاد در پایان روز پنجشنبه  حدود ۴۹٫۴۰۰ تومان داد و ستد شد. در این راستا همچنان از شروع هفته یعنی ۳ تیرماه ۱۴۰۲ دلار در کانال ۵۰٫۰۰۰ تومان شروع به رونمایی کرده است و باید منتظر ماند تا پایان روز شنبه چند قیمت را به خود اختصاص خواهد داد.

 

وضعیت بازار آهن ( میلگرد و تیرآهن )

روند کاهشی اندک در برخی از محصولات مانند تیر آهن و میلگرد در روز پنجشنبه هم تداوم داشت به طوری که هر کیلو میلگرد در چند کارخانه بین ۱۰۰تا ۲۰۰ تومان تومان افت قیمت داشت و برخی از مبادی های فروش تغییر بها نداشتند. باید اعلام کرد که پایین ترین نرخ میلگرد همچنان روی ۲۴٫۵۰۰ الی ۲۴٫۹۰۰ تومان قرار داشت و در بعضی از کارخانه خرید روی این پایه شدنی بود اما نرخ تیرآهن نیز در فاز شاخه ای د رچند کارخانه ثابت بود و در بعضی مبادی فروش هم کاهش حدود ۱۰۰٫۰۰۰ تومانی بهمراه داشت. قیمت نبشی، و ناودانی در اکثر محل های داد و ستد هیچ تغییری نداشت و در سکوت و آرامش معامله شد.

 

یاد آوری

شما گرامیان میتوانید جهت ارتباط با واحد بازرگانی دیجی آهن و استعلام لحظه ای قیمت کلیه محصولات فولادی و همچنین مشاوره رایگان با شماره های ۱۸۴۹ برای تهران و ۰۲۱۸۶۰۲۰۰۹۴ برای شهرستان با پشتیبانی دیجی اهن در تماس باشید.

 

 

منبع : دیجی آهن گردآوری و انتشار : دیجی آهن