وارد شوید ثبت نام کنید
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۰۱

گزارش روزانه بازار آهن | دوشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۵

 ثبات تقریبی در بازار آهن 

طبق گزارش روزانه بازار آهن، بازار آهن و فولاد داخلی در اولین روزهای هفته با آرامش نسبی آغاز به کار کرد و اکثر قیمت‌ها روی فاز ثبات قرار داشتند اما با افزایش حدود ۳ % بهای آهن اسفنجی بورس دیروز، بازار میلگرد در بخشی از شرکت‌ها افزایش جزئی را تجربه کرد که به آنها می پردازیم.

 

قیمت دلار در اواسط هفته چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

قیمت دلار نیز که تا کانال ۵۲۰۰۰ تومان عقب‌نشینی کرده بود روز گذشته در نزدیکی همان کانال قیمتی نوسانات جزئی را تجربه کرد و تا پایان روز هم ثابت ماند به طوری امروز دوشنبه تا ساعت ۱۲ در بازار آزاد هر دلار روی ۵۱٫۳۵۰ تومان داد و ستد می شود که این امر در پایان روز مجددا با نوسان روبرو خواهد شد که موجب به هم خوردن توازون در بازار اهن آلات میشود.

 

گزارش‌ کارشناسان دیجی اهن از بازار میلگرد حاکی از کاهش ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ تومانی قیمت میلگرد آجدار در برخی از کارخانه‌ها بود؛اگرچه اغلب شرکت‌ها تغییر قیمت نداشتند و کف قیمت میلگرد در همان کانال ۲۵۰۰۰ قرار داشت. در برخی از شرکت‌ها هم ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان افزایش قیمت مشاهده شد.

 

شایان به ذکر است چنانچه قیمت میلگرد آجدار کمی افزایش پیدا کند ممکن است مجددا با مقاومت تقاضا مواجه شویم درحالی که به عقیده برخی کارشناسان دیجی اهن وضعیت فعلی بازار داخلی با توجه به قیمت‌هایی که اعلام می‌شود خرید دراین بازار ریسک به حساب می آید.

 

مشتریان گرامی جهت هرگونه استعلام قیمت و اخبار به روز بازار آهن به سایت digiahan.com مراجعه فرمایید و یا جهت تماس با کارشناسان از شماره تلفن چهار رقمی ۱۸۴۹ برای تهرانیها و ۰۲۱۸۶۰۲۰۰۹۴ برای شهرستانیها اقدام نمایید.

منبع : دیجی آهن گردآوری و انتشار : دیجی آهن