وارد شوید ثبت نام کنید
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۵۵

آنالیز قیمت ناودانی ناب تبریز – سایز ۱۰✔️-دیجی آهن

 

در این مقاله به آنالیز قیمت ناودانی ناب تبریز سایز ۱۰ میپردازیم. این محصول در یک سال گذشته با نوسانات زیادی روبرو شده است به طوری که در ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۱ قیمتی بالغ بر ۱۷٫۶۲۰ تومان داد و ستد شد و سال بعد در ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ قیمتی بالغ بر۲۴٫۲۵۳ تومان را تجربه کرده است که این نوسانات، گرانی این محصول را نشان میدهد، و میتوان گفت حدود ۳۸% افزایش قیمت در ناودانی سایز ۱۰ ناب تبریز در کارخانه را شاهد بودیم.

 

تغییرات دلار

بازار دلار و ارز هم دچار نوسانات بسیاری شده؛ به طوری که قیمت دلار در ۲۱ تیرماه ۱۴۰۱، حدود ۲۷٫۶۲۲ تومان بوده ولی در ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ قیمت ۴۹٫۵۰۰ تومان را به خود اختصاص داده و در طول یکسال مبلغ ۲۱٫۸۷۸ تومان افزایش داشته و یکی از علت های اصلی نوسانات در بازار آهن بخصوص ناودانی شده است.

 

عوامل موثر بر روند قیمتی ناودانی

ناودانی یکی از محصولات پرکاربرد در صنعت و ساختمان سازی است که همواره پیش بینی قیمت این محصول بسیار حائز اهمیت است؛ از جمله عواملی که می تواند نرخ ناودانی را تحت تاثیر قرار دهد قیمت تمام شده مقاطع فولادی است که می توانیم به نرخ دلار، قیمت سنگ آهن، شمش، میزان عرضه و تقاضا و برند و کیفیت محصول اشاره نماییم. 

 

نتیجه گیری

به طور کلی با ملاحظه قیمت ها و روند بازار متوجه می شویم همواره نرخ ارزو دلار، جو سیاسی نابسامان منطقه، عملکرد بورس کالا، امیدواری و نا امید به برجام همه و همه در این مقطع از زمان در بازار آهن آلات موثر بوده است. همچنان فعالان و مصرف کنندگان نمی دانند که در این بازار غیر قابل پیش بینی چه باید انجام دهند.

 

 

 

سخن پایانی

شما گرامیان میتوانید جهت ارتباط  با واحد بازرگانی دیجی آهن و استعلام لحظه ای  قیمت کلیه محصولات فولادی و همچنین مشاوره رایگان با شماره ویژه ۱۸۴۹ برای تهران و ۰۲۱۸۶۰۲۰۰۹۴ برای شهرستان با پشتیبانی دیجی اهن در تماس باشید.

 

 

مطالب مرتبط:

آنالیز قیمت نبشی ۴*۴۰*۴۰ ناب تبریز ۶ متری

منبع : گردآوری و انتشار : دیجی آهن