وارد شوید ثبت نام کنید
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ۰۹:۰۰

گزارش بازار در دیجی آهن | ۱۴۰۲/۰۴/۰۵ ✔️ – دیجی آهن

 

دوشنبه ۰۵/۰۴/۱۴۰۲ دیجی اهن

گزارش بازار در دیجی آهن حاکی از آن است با رشد مجدد  قیمت دلار در آغاز هفته و بر اثر بعضی پالس های ناخوشایند قیمت روز آهن در برخی شرکت‌ها رو به افزایش گذاشت اما طولی نکشید که این روند متوقف شد و قیمت دلار با عقب‌نشنیی مجدد به ثبات در بازار آهن منجر شد.

 

نوسانات دلار

طبق گزارش بازار در دیجی آهن، بازار ارز هم نوسان چشمگیری نداشت و قیمت دلار در همان فاز ۵۰٫۰۰۰ تومانی قرار داشت به این صورت که قیمت دلار بازار آزاد در پایان روز گذشته با کاهش حدود ۲۰۰ تومانی در کانال ۵۰٫۰۰۰ تومان داد و ستد شد.

 

قیمت تیر آهن

در بخش شاخه‌ فروشی تیر اهن بین ۵۰٫۰۰۰ تا ۱۵۰٫۰۰۰ تومان کاهش داشت اما غالب شرکت‌ ها بدون تغییر قیمت محصولات خود را عرضه کردند.

 

بالا و پایین شدن قیمت نبشی

قیمت روز نبشی، قیمت ناودانی ایرانی و اروپایی و قیمت سپری در عمده مبادی فروش ثابت اعلام شد اما بهای بعضی کارخانجات تولید نبشی مانند بناب حدود ۱۰۰۰ تومان کاهش داشت اما نبشی شکفته در برخی ضخامت‌ها بین ۱۰۰٫۰۰۰ تا ۲۰۰٫۰۰۰ تومان افزایشی بود.

 

نتیجه گیری

اما در نهایت باید اذعان کرد در شرایط فعلی نرخ دلار بیشترین تأثیر را در روند نوسانات بازار آهن دارد و بازگشت نرخ دلار در آخر وقت دیروز به کانال ۴۹٫۰۰۰ تومان رسید و برای ادامه افزایش قیمت آهن آلات بود اما متقاضی مصرف نیز مجددا عقب‌نشینی کرد و معاملات چندانی مشاهده نشد.

 

یاد آوری

شما گرامیان میتوانید جهت ارتباط با واحد بازرگانی دیجی آهن و استعلام لحظه ای قیمت کلیه محصولات فولادی و همچنین مشاوره رایگان با شماره های ۱۸۴۹ برای تهران و ۰۲۱۸۶۰۲۰۰۹۴ برای شهرستان با پشتیبانی دیجی اهن در تماس باشید.

 

تحلیل قیمت تیرآهن i7 سایز ۱۴ ذوب آهن اصفهان✔️-دیجی آهن

 

منبع : دیجی آهن گردآوری و انتشار : دیجی آهن